• Home
  • Bezpieczeństwo RODO

Bezpieczeństwo RODO

ADMETRICS zapewnia bezpieczeństwo RODO

Korzystając  z odpowiednio dostosowanych narzędzi, w pełni bezpiecznych pod względem technicznym i prawnym, zapewniamy naszym klientom nową i potrzebną jakość w zakresie przetwarzania i bezpieczeństwa danych osobowych.  Realizowane przez Admetrics kampanie    e-mailingowe gwarantują bezpieczeństwo zgodne z procedurą RODO.

Ochrona danych osobowych jest bezdyskusyjnie potrzebna i ważna. Każdy użytkownik powinien mieć poczucie bezpieczeństwa, że jego dane są wykorzystywane zgodnie z procedurą bezpieczeństwa danych osobowych. Wiele firm stosowało już wcześniej dobre praktyki w zakresie przetwarzania i ochrony danych osobowych, jednak dopóki nie zostały uregulowane, to nie zaczęły być stosowane  przez wszystkich. RODO i zmiany, które ta regulacja za sobą wniosła, dały nową jakość w zakresie przetwarzania i bezpieczeństwa danych osobowych a tym samym zweryfikowały jakość świadczonych usług w zakresie e-mailingu.

Co zmieniło się w ADMETRICS?

Wprowadzone zmiany oparte zostały o 12-etapowy plan wdrożenia RODO.

Kluczowe było dostosowanie systemu wysyłkowego pod względem technicznym i prawnym do nowej regulacji. Dzięki modyfikacjom systemu, realizujemy wszystkie obowiązki wynikające z ustawy, m.in. nowe „prawo do ograniczenia przetwarzania”. Nad każdym krokiem naszych wdrożeń czuwała doświadczona kancelaria prawna i zespół doradców. Dodatkowo bardzo  ważny jest fakt, że każdy pracownik, mający kontakt z danymi osobowymi, został solidnie przeszkolony w zakresie ich przetwarzania i ochrony w świetle RODO. Powołaliśmy również administratora bezpieczeństwa informacji, który prowadzi rejestr czynności przetwarzania danych, co jest kolejnym obowiązkiem regulacji, oraz ma wgląd w spis zdarzeń mających miejsce wraz z informacjami, kto ich dokonał. Prowadzony przez administratora bezpieczeństwa informacji rejestr zawiera szereg informacji na temat wszystkich przetworzonych danych osobowych, co ma na celu zwiększenie ich bezpieczeństwa.

Jakie ważne funkcjonalności mamy?

W kontekście RODO korzystamy z następujących funkcjonalności:

  • model double opt-in – mając na celu otrzymanie świadomej zgody poprzez potwierdzenie chęci zapisu;
  • link umożliwiający rezygnację – w każdej kampanii umieszczony jest link rezygnacji, umożliwiający odbiorcom wypisanie się z listy;
  • trwałe usunięcie z bazy– nasz system posiada możliwość szybkiego usunięcia z bazy tych adresów, które zrezygnowały z otrzymywania wiadomości

Co zyskują klienci?

Wszystkie wprowadzone przez nas zmiany mają na celu zapewnienie poczucia komfortu  i bezpieczeństwa naszych klientów w korzystaniu z baz e-mailingowych wykorzystywanych w ramach prowadzonych kampanii za pośrednictwem ADMETRICS.