Blog

Jak połączyć efektywne działania do obecnych i nowych klientów?

Wyobraźmy sobie sytuację, w której, siedząc przed telewizorem podczas bloku reklamowego, reklamodawca zwraca się bezpośrednio do nas, znając nasze oczekiwania względem produktu, potrzeby oraz wcześniejsze doświadczenia z nim związane. Myślę, że każdy z nas byłby zdziwiony. Takie działanie jest jednak całkowicie naturalne w reklamie internetowej. Co więcej, reklamodawca może przewidywać nasze oczekiwania nawet jeśli wcześniej […]

Świadomość konsumenta a rynek reklamy w dobie XXI wieku.

Dwudziesty pierwszy wiek wpłyną pozytywnie na rynek marketingu. Reklama, dzięki przekaźnikom informacji takim jak telewizja, prasa czy Internet rozrosła się do niebotycznych rozmiarów. Obecnie konsumenci na każdym kroku mają styczność z reklamą. Mogłoby się zatem wydawać, że zasypywani ogromną ilością komunikatów, z jednej strony nie zwracają już na nie uwagi tak jak dawniej, a z […]

Personalizacja. Zaangażowanie. Efektywność. 3 subiektywne wskazówki skutecznej komunikacji wg Admetrics.pl

Scenariusz na senny koszmar gościa z branży digital mógłby opierać się na hasłach, które jak bumerang powracają na branżowych konferencjach, a nadawałyby się też zapewne jako tytuły nagłówków prasowych: Internet nie chce reklam! Polska europejskim liderem w stosowaniu AdBlocka. Era SPAMu. Czy E-Mailing umiera?  Automatyzacja komunikacji reklamowej. Sztuczna inteligencja. Czy jest jeszcze miejsce na czynnik […]

Czy marka jest w stanie zaistnieć bez wsparcia reklamowego?

Trudno obecnie wyobrazić sobie funkcjonowanie produktu czy marki bez wsparcia tak potężnego narzędzia komunikacji marketingowej, jakim jest reklama. Wszechobecna reklama, w bardzo różnym formach, towarzyszy nam każdego dnia i odgrywa kluczową rolę w procesach wprowadzania nowych marek na rynek. Budowanie świadomości marki wymaga przemyślanych działań. Niestety nie wystarczy samo skupienie się na jakości produktów czy […]

Jak efektywnie komunikować się z różnymi generacjami odbiorców w kampaniach marketingowych.

Aktualnie na  rynku istnieje klika pokoleń konsumentów, których cechują  zróżnicowane postawy, wartości i zachowania. Dorastali oni w odmiennych okresach rozwoju Internetu oraz nowych technologii a ich przywiązanie do poszczególnych narzędzi komunikacji stanowi ważną wytyczną w kształtowaniu efektywnej komunikacji marketingowej. Co powinien wiedzieć współczesny marketer i jakie stoją przed nim wyzwania? Oto krótka charakterystyka komunikacji z […]

Skuteczne mierzenie kampanii reklamowej kluczem do efektywnej optymalizacji.

Podczas planowania kampanii reklamowej powinniśmy założyć cel który chcemy osiągnąć i skoncentrować się na jego osiągnięciu. Aby dobrze zdefiniować kampanie w systemie monitorującym musimy widzieć jakie dane nas interesują, co chcemy zliczać i na czym nam szczególnie zależy, czy będzie to zasięg, kliknięcie, sprzedaż a może akcje. W zależności od produktu który reklamujemy i celu […]

Google Analytics prawdę o kampanii Ci powie. Czy zawsze?

Dzięki Google Analytics możemy dowiedzieć się, w jaki sposób użytkownicy z różnych źródeł ruchu zachowują się po przejściu na naszą stronę www. To prosta droga do optymalizacji ruchu na stronie, ale czasem również do wyciągania błędnych wniosków. Do takich możemy dojść chociażby wtedy, kiedy przyjmiemy, że za uzyskane wyniki odpowiada tylko prowadzona przez nas kampania […]

W cyklu kulturalny performance: Moda na oldskul, czyli wielki powrót kultowych marek.

Fenomen marki Kubota śledzę od czasu, kiedy w jednej z firm, w której pracowałam, prezes wystosował pismo do pracowników z dyrektywą mówiącą, że dress code zabrania noszenia po biurze klapek Kubota, bo jak się okazało, Kuboty świetnie sprawdziły się w przestrzeniach korporacyjnych jako „wygodne, biurowe obuwie oddychające”. Jakież było moje zdumienie, pomieszane ze szczęściem i […]

Femvertising – kobieta w centrum uwagi!

Krokami kulturalnego performance, tym razem chcielibyśmy się skupić na odbiorcy i autentycznym oraz personalizowanym dialogu, czyli przekazie reklamowym dopasowanym do jego potrzeb i oczekiwań. W aktualnej publikacji skupimy się na wymagającym i bardzo zaangażowanym odbiorcy jakim są kobiety. Kobiety to wciąż rosnąca grupa odbiorców komunikatów marketingowych a ich siła nabywcza na rynku z każdym rokiem […]

Dobre praktyki relacji z klientem

Wraz ze zdobywaniem doświadczenia zawodowego w branży reklamowej budowanie relacji z klientem stało się dla mnie bardzo istotnym elementem w kształtowaniu długofalowej współpracy. I niezaprzeczalnie daje korzyści zarówno jednej jak i drugiej stronie. Klient w takiej relacji czuje się wyjątkowy, jedyny, a przedstawiane rozwiązania są lepiej dopasowane do oczekiwań. To indywidualne podejście do klienta jest […]