Blog

5 sposobów na skuteczniejsze dotarcie do Klienta za pomocą e-mail marketingu

E-mail marketing jest bardzo powszechną formą marketingu bezpośredniego. Daje bardzo duże możliwości zdobycia nowych Klientów za pomocą narzędzi online. Co zatem zrobić, aby skuteczniej od innych dotrzeć do użytkowników i zainteresować ich swoją ofertą? Jak zachęcić, aby kupili właśnie od Ciebie? Jak zwiększyć efektywność swoich wysyłek? Poniżej przedstawiamy klika prostych wskazówek na osiągnięcie lepszych konwersji […]

Czat boty kluczem do zapewnienia konsumentom wyjątkowego customer experience.

Przekonanie o tym, że zadowolenie Klienta ma wpływ na kondycję marki, zostało potwierdzone badaniami. Nikt z menedżerów nie przechodzi obojętnie obok niezadowolonego Klienta, który pojawia się w firmie. Wszyscy wiemy, że trzeba właściwie reagować a badania pokazują, że głównym powodem utraty Klienta jest niewłaściwa komunikacja. Jaka powinna być komunikacja aby była właściwa? Natychmiastowa i nastawiona […]

Augmented Reality – nowy wymiar rzeczywistości i jego wpływ na decyzje zakupowe

Czy zastanawialiście się jak często są dodawane elementy cyfrowe do  otaczającej nas rzeczywistości i co jest celem takiego działania?   Celem jest wzbogacenie doświadczenia użytkownika i pogłębienie interakcji z produktem czy usługą na niespotykanym do tej pory poziomie aby jeszcze bardziej wpłynąć na jego decyzję zakupową. Z technologicznego punktu widzenia, jedną z konsekwencji zatarcia granic […]

Branded content a zaspokajanie potrzeb konsumenta

Branded content to droga pomiędzy rozpoznaniem i zrozumieniem potrzeb konsumenta, a ich kreatywnym i efektywnym zaspokajaniem. Dobrze zrealizowany projekt branded content pokonuje reklamową niechęć odbiorców jednocześnie uwypuklając unikalne cechy produktu dzięki czemu angażuje i  wywołuje emocje wzbudzając zainteresowanie odbiorców na dużo dłużej niż tradycyjna  reklama. Reklama branded content połączona jest z treściami rozrywkowymi. Oznacza to, […]

GEO MOBILE METRICS czyli wykorzystanie danych offline do przeprowadzenia skutecznej kampanii online

Chociaż liczba osób dokonujących zakupów w Internecie stale rośnie, to wciąż dużą grupę stanowią użytkownicy, którzy zapoznają się z asortymentem klienta w sklepie internetowym a ostateczną decyzję zakupową podejmują w sklepie stacjonarnym. Obecnie narzędzia marketingu internetowego oraz marketing automation umożliwiają integrację komunikacji online i offline, co pozwala na pełne zaangażowanie użytkownika oraz dotarcie do niego […]