Blog

Google Analytics prawdę o kampanii Ci powie. Czy zawsze?

Dzięki Google Analytics możemy dowiedzieć się, w jaki sposób użytkownicy z różnych źródeł ruchu zachowują się po przejściu na naszą stronę www. To prosta droga do optymalizacji ruchu na stronie, ale czasem również do wyciągania błędnych wniosków. Do takich możemy dojść chociażby wtedy, kiedy przyjmiemy, że za uzyskane wyniki odpowiada tylko prowadzona przez nas kampania […]

W cyklu kulturalny performance: Moda na oldskul, czyli wielki powrót kultowych marek.

Fenomen marki Kubota śledzę od czasu, kiedy w jednej z firm, w której pracowałam, prezes wystosował pismo do pracowników z dyrektywą mówiącą, że dress code zabrania noszenia po biurze klapek Kubota, bo jak się okazało, Kuboty świetnie sprawdziły się w przestrzeniach korporacyjnych jako „wygodne, biurowe obuwie oddychające”. Jakież było moje zdumienie, pomieszane ze szczęściem i […]

Femvertising – kobieta w centrum uwagi!

Krokami kulturalnego performance, tym razem chcielibyśmy się skupić na odbiorcy i autentycznym oraz personalizowanym dialogu, czyli przekazie reklamowym dopasowanym do jego potrzeb i oczekiwań. W aktualnej publikacji skupimy się na wymagającym i bardzo zaangażowanym odbiorcy jakim są kobiety. Kobiety to wciąż rosnąca grupa odbiorców komunikatów marketingowych a ich siła nabywcza na rynku z każdym rokiem […]

Dobre praktyki relacji z klientem

Wraz ze zdobywaniem doświadczenia zawodowego w branży reklamowej budowanie relacji z klientem stało się dla mnie bardzo istotnym elementem w kształtowaniu długofalowej współpracy. I niezaprzeczalnie daje korzyści zarówno jednej jak i drugiej stronie. Klient w takiej relacji czuje się wyjątkowy, jedyny, a przedstawiane rozwiązania są lepiej dopasowane do oczekiwań. To indywidualne podejście do klienta jest […]

Marketing w Kulturze

Kultura jest szerokim pojęciem odnoszącym się do twórczej działalności człowieka. Każda forma kultury dedykowana zostaje odbiorcy i powstaje z myślą o nim. Marketing kultury ma na celu dotarcie do tychże odbiorców, pozyskania ich zainteresowania,  które w zamierzeniu wpłynąć ma na mierzalne korzyści dla twórców bądź instytucji. Intensywny rozwój technologii znacząco wpłyną na sposób komunikacji z […]

5 sposobów na skuteczniejsze dotarcie do Klienta za pomocą e-mail marketingu

E-mail marketing jest bardzo powszechną formą marketingu bezpośredniego. Daje bardzo duże możliwości zdobycia nowych Klientów za pomocą narzędzi online. Co zatem zrobić, aby skuteczniej od innych dotrzeć do użytkowników i zainteresować ich swoją ofertą? Jak zachęcić, aby kupili właśnie od Ciebie? Jak zwiększyć efektywność swoich wysyłek? Poniżej przedstawiamy klika prostych wskazówek na osiągnięcie lepszych konwersji […]

Czat boty kluczem do zapewnienia konsumentom wyjątkowego customer experience.

Przekonanie o tym, że zadowolenie Klienta ma wpływ na kondycję marki, zostało potwierdzone badaniami. Nikt z menedżerów nie przechodzi obojętnie obok niezadowolonego Klienta, który pojawia się w firmie. Wszyscy wiemy, że trzeba właściwie reagować a badania pokazują, że głównym powodem utraty Klienta jest niewłaściwa komunikacja. Jaka powinna być komunikacja aby była właściwa? Natychmiastowa i nastawiona […]

Augmented Reality – nowy wymiar rzeczywistości i jego wpływ na decyzje zakupowe

Czy zastanawialiście się jak często są dodawane elementy cyfrowe do  otaczającej nas rzeczywistości i co jest celem takiego działania?   Celem jest wzbogacenie doświadczenia użytkownika i pogłębienie interakcji z produktem czy usługą na niespotykanym do tej pory poziomie aby jeszcze bardziej wpłynąć na jego decyzję zakupową. Z technologicznego punktu widzenia, jedną z konsekwencji zatarcia granic […]

Branded content a zaspokajanie potrzeb konsumenta

Branded content to droga pomiędzy rozpoznaniem i zrozumieniem potrzeb konsumenta, a ich kreatywnym i efektywnym zaspokajaniem. Dobrze zrealizowany projekt branded content pokonuje reklamową niechęć odbiorców jednocześnie uwypuklając unikalne cechy produktu dzięki czemu angażuje i  wywołuje emocje wzbudzając zainteresowanie odbiorców na dużo dłużej niż tradycyjna  reklama. Reklama branded content połączona jest z treściami rozrywkowymi. Oznacza to, […]

Geotrapping czyli wykorzystanie danych offline do przeprowadzenia skutecznej kampanii online

Chociaż liczba osób dokonujących zakupów w Internecie stale rośnie, to wciąż dużą grupę stanowią użytkownicy, którzy zapoznają się z asortymentem klienta w sklepie internetowym a ostateczną decyzję zakupową podejmują w sklepie stacjonarnym. Obecnie narzędzia marketingu internetowego oraz marketing automation umożliwiają integrację komunikacji online i offline, co pozwala na pełne zaangażowanie użytkownika oraz dotarcie do niego […]