Skuteczny Newsletter w kilku krokach
Głównym problemem jaki pojawia się przy tworzeniu komunikacji newsletterowej jest brak wdrożenia odpowiedniej komunikacji między marką a klientem. Idąc tym tropem sprawdza się znana sentencja
Sprawdź co na temat performance marketingu piszą nasi eksperci.
Bądź na bieżąco z naszymi działaniami.
Głównym problemem jaki pojawia się przy tworzeniu komunikacji newsletterowej jest brak wdrożenia odpowiedniej komunikacji między marką a klientem. Idąc tym tropem sprawdza się znana sentencja
Każdy z nas czekał kiedyś na rok 2000 mający zwiastować dla niektórych koniec świata, dla innych początek spektakularnych przemian w różnych dziedzinach życia. Dziś podobnie
Synergia to bardzo ważny proces, polegający na współdziałaniu dwóch lub więcej czynników / elementów, których łączna interakcja pozwala uzyskać większy efekt od efektu ich pojedynczego działania.
Marketing internetowy przybiera coraz ciekawsze sposoby dotarcia do odbiorców. Jedną z ostatnich metod na budowanie trwałej relacji z osobami odwiedzającymi stronę jest wysyłanie notyfikacji web
Wyobraźmy sobie sytuację, w której, siedząc przed telewizorem podczas bloku reklamowego, reklamodawca zwraca się bezpośrednio do nas, znając nasze oczekiwania względem produktu, potrzeby oraz wcześniejsze
Dwudziesty pierwszy wiek wpłyną pozytywnie na rynek marketingu. Reklama, dzięki przekaźnikom informacji takim jak telewizja, prasa czy Internet rozrosła się do niebotycznych rozmiarów. Obecnie konsumenci
Aktualnie na rynku istnieje klika pokoleń konsumentów, których cechują zróżnicowane postawy, wartości i zachowania. Dorastali oni w odmiennych okresach rozwoju Internetu oraz nowych technologii a
Chociaż liczba osób dokonujących zakupów w Internecie stale rośnie, to wciąż dużą grupę stanowią użytkownicy, którzy zapoznają się z asortymentem klienta w sklepie internetowym a